فروش تجهیزات بسته بندی
پنج شنبه , مرداد ۴ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه سیب / شرکت تولید شانه میوه پلاستیکی سیب

شرکت تولید شانه میوه پلاستیکی سیب

شانه های پلاستیکی که جهت بسته بندی سیب شرکت تولیدی شانه میوه می تواند عرضه کند در چه ابعاد و با چه تعداد خونه هایی می باشد؟ برای خرید شانه میوه پلاستیکی سیب به چه نکاتی باید دقت کنیم؟
شرکت تولیدی انواع شانه میوه در ایران، شانه میوه جهت بسته بندی سیب را در دو ابعاد ۲۴ در ۳۴ و ۲۷ در ۴۷ تولید می کند که در ایران شانه های با ابعاد ۲۷ در ۴۷ بیشتر برای بسته بندی سیب کاربرد دارند. وزن شانه های پلاستیکی ۲۷ در ۴۷ به صورت معمول بین ۲۰ الی ۲۴ گرم می باشد که می توان به صورت سفارشی به مقدار وزن آن افزود. تنوع در طرح و تعداد خانه ها از مزیت شانه میوه پلاستیکی است که در بسته بندی سیب به کار می رود. شانه پلاستیکی مورد استفاده برای سیب شامل تعداد خانه های ۱۸، ۲۰، ۲۲، ۲۴، ۲۶ می باشد. آنچه خریداران شانه پلاستیکی میوه باید در نظر داشته باشند آن است که شانه های میوه پلاستیکی از نظر هزینه های حمل و نقل و هزینه ی خرید نسبت دیگر شانه های میوه به صرفه تر است. بالا رفتن رفتن وزن و تغییر رنگ در قیمت گذاری شانه ها تاثیر گذار است. چون رنگ معمول شانه های پلاستیکی قرمز است و هر نوع تغییر رنگ سبب افزایش جزیی در قیمت شانه میوه می شوند.
با توجه به همه ی این موارد خریداران شانه میوه سیب می توانند به شانه های میوه پلاستیکی برای بسته بندی سیب اعتماد کنند و آنها را با قیمت مناسب از شرکت های تولیدی خرید نمایند.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

شانه میوه سیب

شانه میوه پلاستیکی سیب جهت عرضه به تهران

عرضه شانه میوه پلاستیکی سیب به استان تهران و به ویژه به یکی از قطب …

دیدگاهتان را بنویسید