فروش تجهیزات بسته بندی
چهارشنبه , مرداد ۳ ۱۴۰۳
خانه / شانه میوه پلاستیکی / قیمت روز انواع شانه میوه پلاستیکی

قیمت روز انواع شانه میوه پلاستیکی

بازار ایران در این مقطع سال دارای بیش ترین نوسانات می باشد که به خاطر تغییر هر روزه قیمت دلار می توان این نوسانات را طبیعی دانست. آنچه در بازار مشاهده می شود قیمت واقعی دلار با آنچه در رسانه ها بیان می شود تفاوت چشمگیر دارد. بنابراین قیمت روز شانه میوه پلاستیکی نیز دچار تغییرات شده است.
شانه میوه پلاستیکی در ایران از جنس مواد پتروشیمی هایمپک می باشد که قیمت این مواد نیز با توجه به این نوسانات بازار دلار دچار تغییراتی شده است. آنچه از زبان تولید کنندگان شانه میوه پلاستیکی در این روزها شنیده می شود افزایش قیمت بیش از ۵۰۰ تومانی در هر کیلو هایمپک می باشد که این افزایش قیمت در این وقت سال در فروش شانه میوه پلاستیکی یقینا تاثیر گذار خواهد بود.
خریداران شانه میوه هلو و شلیل از اولین مشتریانی خواهند بود که متوجه این تغییر قیمت نسبت به سال پیش خواهند شد. حال باید امیدوار بود که سازگاری در نظر گرفته شود که روند ببشتر از این وخیم تر نشود. به طوری قیمت شانه های میوه پلاستیکی با افزایش قیمت ۱۰الی ۱۵ تومنی در برخی مناطق کشور در ابعاد ۲۴ در ۳۴ روبرو شده است.
خریداران شانه میوه پلاستیکی می توانند انواع شانه میوه پلاستیکی جهت بسته بندی محصولاتی چون هلو، شلیل، سیب و شابلون را از طریق مجموعه ما با قیمت مناسب خرید نمایند. ارسال شانه های میوه به هر نقطه از کشور امکان پذیر است.

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
علی ذبیحی
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09111291589
آدرس کانال: shanemiveh@

مطلب پیشنهادی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی با کیفیت عالی

تولید کننده شانه میوه پلاستیکی توانسته با توجه به نیاز بازار شانه‌ها و جعبه‌هایی را …

دیدگاهتان را بنویسید